Sněhová fréza Cub Cadet XS3 76 TDE
Popis
Nová řada 3X s revoluční třístupňovou technologií. V první fázi dvojice segmentů ozubeného šneku„Xtreme-Auger“ umístěná na vnější části krytu šneku tlačí sníh směrem do středu do druhé fáze, kde se nachází střední segment ozubeného šneku „Xtreme-Auger“, který sníh akceleruje do třetí fáze – k turbíně, která vyhazuje sníh skrz komín vysokou rychlostí daleko od stroje ve zvoleném směru.
Charakteristické vlastnosti
TROJITÝ OCELOVÝ ŠNEKOVÝ SYSTÉM
Inovativní konstrukce našeho systému šnekových dopravníků vrtá do sněhu středovým šnekem mířícím ve směru jízdy. Ten je podpořen šnekovými prvky na pravé i levé straně, které dopravují sníh ke středovému urychlovači. Ten sníh tlačí do vertikálního lopatkového rotoru, který je vyhazuje daleko ven.
OCELOVÝ VÝHOZOVÝ KOMÍN & VÝHOZOVÁ KLAPKA
U všech sněhových fréz řady 3X je komín vyroben ze silné pevné oceli, aby spolehlivě sloužil po mnoho let. Pomocí dálkově ovládaného defl ektoru můžete upravovat vzdálenost a výšku, do které se sníh odhazuje – od bezprostřední blízkosti stroje až do 18 m.
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ VÝHOZOVÉHO KOMÍNU
Otáčejte výhozovým komínem v rozpětí 200° zleva doprava bez časových prodlev pohodlně od ovládacího panelu. Výhozová vzdálenost se dá snadno nastavit pákou umístěnou na ovládacím panelu.
ROVNOVÁŽNÝ SYSTÉM
1. Stlačený sníh: Uveďte páku do polohy „stlačený sníh“, váha se přenese na přední část frézy a přitlačí ji k zemi.
2. Normální sníh: Tato poloha uživateli umožňuje snadné manévrování stroje v běžných sněhových podmínkách. 3. Poloha štěrk: Použijte tuto polohu, když odklízíte sníh ze štěrkových cest nebo členitých chodníků, abyste zabránili nabrání štěrku. 4. Přepravní poloha: V této poloze se kryt šroubu zvedne nad zem, aby se mohl snadno přemisťovat a nepoškrabal chodník.
3. Poloha štěrk: Použijte tuto polohu, když odklízíte sníh ze štěrkových cest nebo členitých chodníků, abyste zabránili nabrání štěrku.
4. Přepravní poloha: V této poloze se kryt šroubu zvedne nad zem, aby se mohl snadno přemisťovat a nepoškrabal chodník.
ZÁMEK SPOJKY
Zámek spojky udržuje v pohybu spojky pojezdu i přepravníků jedinou rukou. Díky tomu můžete měnit směr výhozu nebo rychlost pojezdu za provozu.
ZIMNÍ MOTOR S VELKOU PALIVOVOU NÁDRŽÍ
Čtyřtaktní zimní motory Cub cadet OHV nabízí zlepšené startování a nižší emise a jsou vynikající do nízkých teplot. Bohatý zdvihový objem zajišťuje dostatečnou výkonnost i za nejnáročnějších podmínek.
SYSTÉM ŘÍZENÍ S OBRATEM NA MÍSTĚ
Sněhové frézy lze řídit jednoduše uvedením řídících pák pod vodícími madly do pohybu.
Motor | Cub Cadet OHV |
Obsah | 420 cm3 |
Jmenovitý výkon | 7,8 kW / 3 600 ot/min |
Startér | elektrický startér 230V / ruční |
Obsah palivové nádrže | 4,8 l |
Pracovní šířka | 76 cm |
Výška bunkru | 58 cm |
Průměr šneku | 30 cm |
Materiál šneku | ocel |
Průměr vertikální turbíny | 30 cm |
Systém odhozu | 3stupňový, s Xtreme-Auger frézovacím šnekem |
Lyžiny | Cool Blue - z odolného plastu, brání poškrábání podkladu |
Ložiska šneku | Ano |
Rychlosti | 6 vpřed / 2 vzad |
Podpora snadného řízení / nulový poloměr otáčení | ovládací páčky pod rukojetí |
Pneumatiky - pásy | pásy |
Otáčení komína | klika / 200° |
Nastavení délky odhozu sněhu | joystick |
Vyhřívané rukojeti | ano |
Pracovní reflektor | ano |
Hmotnost | 125 kg |
Hodnota vibrací | 1,5 m/s² |
Rozměry - d x š x v | 137 x 80 x 110 cm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.