Traktor Seco Starjet P4
Popis
Model Starjet P4 se stal již několik sezón nejprodávanějším zástupcem mezi košovými traktory, a to díky svému špičkovému výkonu a spolehlivosti. Oproti svému předchůdci, verzi P3, vyniká nejen výrazně větším sběrným košem, ale i silným dvouválcovým motorem profesionální řady. Tento motor zaručuje spolehlivý provoz i v nejnáročnějších podmínkách a poskytuje mimořádný výkon, díky kterému je Starjet P4 ideálním řešením pro zákazníky, kteří očekávají maximální hodnotu za své investice.
Další klíčovou výhodou tohoto modelu je profesionální hydrostatická převodovka s uzávěrkou diferenciálu a palcovými poloosami, která přidává na odolnosti a schopnosti zvládat těžký terén a náročné pracovní podmínky. Konstrukce traktoru se pyšní dvourotorovým žacím ústrojím, umístěným mezi nápravami, což zajišťuje efektivní a přesné sečení s následným sběrem trávy do velkého sběrného koše.
Kromě výjimečných výkonů při sečení trávy nabízí Starjet P4 také celoroční využití. Na jaře a v létě je perfektním pomocníkem při sekání a údržbě pozemků, přičemž můžete využít sklopný vozík pro převoz materiálu, zametat zpevněné plochy kartáčem nebo rozmetat hnojivo či travní směs. Na podzim oceníte jeho schopnosti při sběru listí, což výrazně usnadní úklid zahrady.V zimních měsících je možné Starjet P4 přeměnit na efektivní nástroj pro úklid sněhu – pomocí sněhové radlice, frézy nebo zametacího kartáče, s možností doplnění o rozmetadlo soli. Díky těmto doplňkům se traktor stává univerzálním strojem, který vám bude věrně sloužit po celý rok.
Vyberte si Starjet P4 a užívejte si profesionální výkon a spolehlivost, kterou si zasloužíte.
Použití
- pravidelné sečení
- občasné sečení
- domácí použití
- zimní údržba
- zvýšená svahová dostupnost
Charakteristické vlastnosti
- dvouválcový motor
- hydrostatická převodovka
- mechanická uzávěrka diferenciálu
- masivní litinová přední náprava
- kuličková ložiska v předních kolech
- časované žací ústrojí
- paměť nastavení výšky žacího ústrojí
- zvětšený sběrný koš o objemu 380 litrů
- příruby a unašeče nožů z tvárné litiny
- střižný systém na unašečích nožů
- odolné řemeny Optibelt s vnitřními kevlarovými vlákny
- seřiditelná vůle řízení
- vynikající sběr posečené trávy
- sedadlo s opěrkami rukou
- bezúdržbový akumulátor 12V 28 Ah
Motory KAWASAKI
- profesionální dvouválcový motor
- vysoký výkon
- spolehlivost a odolnost
- bližší informace o motoru naleznete zde.
Převodovka Tuff Torq K62
- průměr poloosy 25,4 mm
- pohání zadní nápravu
- integrovaná uzávěrka diferenciálu
Pojezdová řemenice
- tělo řemenice: obráběná ocel
- samostatně vyměnitelné profesionální ložisko PEER
Ložisko předního kola
- kuličkové ložisko
- kontaktní těsnění proti vniknutí vody
Hřídel nože
- vyrobeno z oceli
- snadno rozebiratelné spojení hřídele s ostatními součástkami, jako jsou ložiska, řemenice apod.
Řemen časování žacího ústrojí
- základní materiál neopren
- tažná skelná vlákna
Startovací solenoid
- zodolněný solenoid značky Trombeta
- max. doba startování 6 minut
Barevný multifunkční LED displej
Zodolněné žací ústrojí
- tři ochranné trubky na bocích a přední části žacího ústrojí
Elektromagnetická spojka
- žací ústrojí zapínáte a vypínáte spínačem na přístrojové desce
- dlouhá životnost, až 20.000 sepnutí
Střižný kolíček
- dva kusy na každém noži
- rychlá a snadná výměna
- zabraňuje poškození traktoru po nárazu nože do překážky
Unašeč nože
- materiál tvárná litina
- unáší nůž střižnými kolíčky
Sběrný tunel
- aerodynamický tvar pro bezproblémový sběr trávy
- velmi krátký a široký pro snadné čištění
Přední náprava
- vyrobena z šedé litiny
- speciální úprava pro malý poloměr zatáčení
Řemen pojezdu
- základní materiál kaučuk
- tažná kevlarová vlákna
- textilní oplet
- konstrukce zajišťuje dlouhou životnost a zabraňuje změnám délky řemene
Kloubová hlavice řízení
- materiál: ocel + kompozit
- seřiditelná vůle kol
Hřebenové řízení
- vyrobeno z oceli
- seřiditelná vůle excentrem
- malá ovládací síla na volantu
- malý poloměr otáčení
Žací nože
- materiál: izotermicky kalená ocel Při přebrušování neže zůstává vždy stejně tvrdá vrstva oceli
- k dispozici standartní a vysokozdvižné provedení
Řemen pohonu žacího ústrojí
- základní materiál neopren
- tažná kevlarová vlákna
- textilní oplet
- konstrukce zajišťuje dlouhou životnost a zabraňuje změnám délky řemene
Motor | Kawasaki |
Typ motoru | FS651 |
Počet válců | 2 |
Zdvihový objem motoru | 726 cm³ |
Max. výkon motoru při otáčkách (?) | 14,5 kW / 19,4 HP při 3600 ot./min |
Max. kroutící moment při otáčkách | 52,5 Nm při 2000 ot./min |
Typ mazání motoru | plně tlakové |
Palivo | natural 95 |
Objem palivové nádrže | 11,9 litru |
Pohon | zadní náprava |
Typ převodovky | Tuff Torq K62 |
Uzávěrka diferenciálu | ano, mechanická |
Žací ústrojí | 102 cm |
Typ žacího ústrojí | dvourotorové, časované |
Výška nastavení žacího ústrojí | 30 - 90 mm |
Seřiditelná rovinnost žacího ústrojí | ano |
Spouštění žacího ústrojů | elektromagnetickou spojkou |
Objem sběrného koše | 380 litrů |
Vyklápění sběrného koše | mechanické |
Servořízení | jako příplatková výbava |
Přední kola | 16" |
Zadní kola | 20" |
Přední světla | halogenová + denní svícení - LED diody |
Multifunkční display | barevný multifunkční LED display |
Počítadlo motohodin | ano |
Signalizace naplnění sběrného koše | ano |
Systém AUTO / MAN naplnění koše | ne |
Rozměry (včetně koše) | 2400 x 1060 x 1185 mm |
Provozní hmotnost | 289 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.